Joanna Gabrysiak-Wadowska

Od marca 2011 roku manager w CSR Consulting. Realizuje projekty doradcze z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: analizy, strategie CSR i zaangażowania społecznego oraz raporty społeczne. Prowadzi kluczowych Klientów.

Wcześniej pracowała jako account director w agencji Lighthouse Consultants. Była wówczas doradcą w zakresie zarządzania reputacją i komunikacji korporacyjnej klientów takich jak: PKN ORLEN, PZU, PTK Centertel (Orange), Telekomunikacja Polska, Fundacja Orange (Grupy TP) czy Provident Polska. Nadzorowała także projekty dla Axel Springer Polska (Newsweek, Forbes) czy TriGranit Development Polska. W ramach swoich zainteresowań prowadziła także szkolenia medialne oraz z zakresu zaangażowania społecznego.

Doświadczenie zdobywała pracując w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacji „Kierowca Bezpieczny” oraz koordynując inicjatywę firm i organizacji pozarządowych – Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

Absolwentka psychologii społecznej w SWPS oraz studiów podyplomowych Chartered Institute of Marketing w Akademii im. Leona Koźmińskiego.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin