Katarzyna Pawlikowska

Ekspert w dziedzinie kobiecych motywacji i doświadczona specjalistka w tworzeniu kompleksowych strategii działań komunikacyjnych dla różnych branż (ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu komunikacji projektów CSR), w budowaniu relacji z mediami oraz zarzadzaniu komunikacją, w tym kryzysową. Współzałożycielka Garden of Words, pierwszej polskiej agencji komunikacji marketingowej uwzględniającej kobiece kody komunikacji. Laureatka najważniejszych konkursów PR w Polsce i na świecie. Wraz ze swoim zespołem dwukrotnie zdobyła prestiżowe statuetki International Business Awards "Stevie" nazywane Oskarami w świecie biznesu (w latach 2011 i 2012 r.) oraz liczne nagrody międzynarodowe i lokalne (Impactor, Złote Spinacze itd.). Autorka jedynej polskiej publikacji na temat marketingu do kobiet "Czujesz, czyli  o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet" (CDW, 2011) oraz licznych publikacji prasowych. Pomysłodawczyni i współautorka pierwszych badań dających reprezentatywny obraz segmentacji psychograficznej polskich konsumentek („Polki Same o Sobie” Garden of Words, DB Maison 2012). Członek pierwszej rady ekspertów THINKTANK. Wykładowca  komunikacji  CSR w instytucie Socjologii i filozofii Polskiej Akademii Nauk. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Swoją wiedzę z zakresu marketingu
i komunikacji pogłębiała na szkoleniach m.in. we Francji, Holandii, USA i we Włoszech.

Na zaproszenie Onet.biznes od września 2010 roku prowadzi blog na temat marketingu wykorzystującego kobiece kody komunikacji: http://pawlikowska.blog.onet.pl. Członek stowarzyszenia Opera Viva. Tłumacz przysięgły języka francuskiego i włoskiego, mówi także po angielsku.  Zafascynowana operą i filozofią Wschodu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin