Krystyna Zowczak-Jastrzębska
Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, niezależna konsultantka Public Relations, trenerka organizacji pozarządowych i biznesowa.
Posiada długoletnie doświadczenie marketingowe (promocja, komunikacja i kampanie reklamowe) zdobyte w największych korporacjach w kraju: Polska Telefonia Cyfrowa, Agora – Gazeta Wyborcza, US WEST Polska (1994-2002). Pełniła funkcję kierownika do spraw Public Relations w wydawnictwie Edipresse Polska (2003). Zajmowała się także PR politycznym (kampania do parlamentu europejskiego oraz kampania wyborcza 2005). Od września 2007 do sierpnia 2008 pracowała w agencji Ciszewski Public Relations jako dyrektor Działu Szkoleń, który stworzyła od podstaw.
Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji, wystąpień publicznych, współpracy z mediami, a także w szkoleniach wizerunkowych. Prowadzi także warsztaty „Jak pisać w organizacji pozarządowej?” oraz treningi medialne. Jest autorką programu 5-dniowej szkoły Public Relations dla III sektora. Współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi (między innymi z Federacją Mazowia, Stowarzyszeniem Boris, Radomskim Towarzystwem Dobroczynności, Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Organizacji Streetworkerskich OSOS oraz Fundacją Civis Polonus).
Szkoliła: Młodych Ambasadorów UE, Członków Młodego Centrum, kandydatów kampanii wyborczej w 2005 roku, pracowników agencji PR, organizacji pozarządowych, urzędników administracji samorządowej i publicznej.
Interesuje się naukami społecznymi (sytuacja "wykluczonego", funkcjonowanie stereotypów i uprzedzeń), politologią (kampanie wyborcze, mechanizmy wyboru) oraz feminizmem. Lubi podróżować, chodzić do teatru i dyskutować.