Krzysztof Pilaszek

Senior account manager w agencji Multi Communications. Z branżą PR związany od 8 lat, pracował m.in. z londyńskim i monachijskim oddziałem Firefly Communications oraz brukselską Duomedia PR. W Multi Communications od maja 2011 r. Odpowiada za obsługę klientów branży medycznej oraz farmaceutycznej. Zarządza projektami dla firmy GlaxoSmithKline, marki: Nurofen, Gaviscon oraz Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego.

Wcześniej - od sierpnia 2011 roku - account manager w Multi Communications. Odpowiadał za wsparcie GlaxoSmithKline w zakresie public relations, w tym doradztwo strategiczne, komunikację korporacyjną oraz monitoring mediów.

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Pegasus Public Relations, gdzie pracował m.in. dla: Centralwings i Shell Helix. Później współpracował z zagranicznymi agencjami: londyńskim i monachijskim oddziałem Firefly Communications oraz brukselską Duomedia PR. Był także PR managerem w ZooM Advertising – współodpowiadał wówczas za opracowywanie strategii PR i realizację działań dla marek: Arval (Grupa BNP Paribas), Lipton (Unilever) i PTC Era (obecnie T-Mobile).W ostatnim czasie, jako senior PR manager w Pełka PR/ BBN Poland, zajmował się działaniami wizerunkowymi dla Neste, Volkswagen Bank Polska, Belgijskiej Izby Gospodarczej, TATA Steel i Vitis Pharma.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin