Magdalena Górak

Dyrektor zarządzający butiku komunikacji i PR Profeina; absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Karierę zaczynała jako stażystka, a z czasem współpracownik – researcher oraz autor dodatków specjalnych Newsweek Polska. Od 2005 roku związana z branżą internetową, kiedy to rozpoczyna pracę w wydawnictwie IDG Poland SA jako redaktor serwisu branżowego  InternetStandard, z czasem redaktor prowadzący serwis.  Wyspecjalizowana w tematyce e-biznesu oraz metodologii badań internetu. W latach 2007 – 2010 PR Manager w agencji Artegence, gdzie z sukcesem prowadzi takie projekty jak m.in. cykl seminariów Tuba we współpracy z Maciejem Budzichem, Mediafunem oraz kampanie własne agencji, w tym wyróżniony Golden Arrow projekt „Prasa Drukowana umrze w 2012 roku!”. Współpracowała z takimi organizacjami jak IAB Polska oraz PBI przy tworzeniu rekomendacji dla rynku interaktywnego.

Jako prowadząca butik komunikacji i PR Profeina odpowiedzialna za strategię wprowadzenia na rynek wielu marek stricte internetowych: Kontomierz.pl, Trusted Shops czy marki Beautikon. W portofolio Profeiny w zakresie obsługi PR znajdują się również takie marki jak BlaBlaCar, NaviExpert, Sanofi Aventis, YetiPay, iTraff Technology, ZaadoptujFaceta.pl, Fundusz PAFPIO, Okazjum.pl, DietBox, Stewiarnia.pl, Wspieram.to czy Sotrender. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów kreatywnych według autorskiej metody sokratejskiej, których efektem jest wypracowanie spójnej strategii komunikacji maksymalizującej skuteczność działań komunikacyjnych i marketingowych. Doradca ds. wizerunku i PR. Ekspertka wprowadzania na rynek polski młodych marek i budowania od podstaw ich reputacji.  Autorka eksperckich wpisów dla branżowego Media2.pl, Antyweb.pl czy serwisu GoMobi.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin