Magdalena Jańczuk-Zdunek

Od grudnia 2011 roku szefowa warszawskiego oddziału agencji Publicon. Wcześniej rzecznik prasowy  i specjalista ds. PR firmy redNet Media. Odpowiadała wówczas za: kształtowanie polityki komunikacyjnej firmy i działania PR w zakresie komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, kryzysowej oraz współtworzenie i koordynacja projektów edukacyjnych „4kąty, rozum piąty”.

Jańczuk jest absolwentką Podyplomowego Studium Public Relations Szkoły Głównej Handlowej oraz Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestniczyła także w szkoleniach z zakresu komunikacji i perswazji, zarządzania czasem, negocjacji, zarządzania kryzysem w PR, relacji inwestorskich czy zarządzania relacjami z klientem. Wolne chwile spędza z dobrą książką lub pakuje plecak i wędruje po Azji.

 

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin