Magdalena Olejnicka (Dobosz)

Obecne stanowisko:

Główny specjalista ds. PR, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy

Od ponad 9 lat związana z branżą PR. Obecnie główny specjalista ds. PR w Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, jednej z najstarszych i największych fundacji korporacyjnych w Polsce. Odpowiedzialna za budowanie w mediach zarówno wizerunku Fundacji jak też jej poszczególnych projektów np. Programu Wolontariatu Pracowniczego Citi, corocznego badania „Postawy Polaków wobec oszczędzania”. Wcześniej pracownik biura prasowego Citi Handlowy, gdzie zajmowała się m.in. media relations dla części detalicznej Banku. Związana z agencjami MediaForum,DeFacto, Cruso PR. Koordynowała projekty dla różnych branż, pracowała dla takich marek jak Wolters Kluwer, Stock Polska, ING, Eveline Cosmetics. Absolwentka London School of Public Relations (edycja 2014), stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej oraz filologii klasycznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin