Marcin Anaszewicz

Doktor nauk społecznych, politolog (UW), absolwent studiów magisterskich i doktoranckich na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent zarządzania wartością firmy w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. Od 1995 roku zajmuje się komunikowaniem publicznym i politycznym. Od 2006 roku Związany z sektorem przedsiębiorstw prywatnych, gdzie jako członek kadry kierowniczej uczestniczy w projektach restrukturyzacyjnych, a także zajmuje się zintegrowaną komunikacją marketingową i procesami rozwojowymi w zakresie nowych usług i produktów.

W latach 2011-2013 doradca strategiczny w Pamapol S.A., a następnie do 2014 roku dyrektor marketingu konsumenckiego w tej firmie. Były dyrektor finansowy, a wcześniej dyrektor operacyjny WKRA SA. Do marca 2010 Prezes Zarządu Dom Książki Warszawa sp. z o.o. Były Członek Zarządu Domu Książki S.A. i Dom Książki sp. z o.o. Wcześniej w Pamapol S.A. - doradca zarządu ds. PR oraz dyrektor ds. promocji. W latach 2003-2006 był m.in. rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej oraz zastępcą dyrektora Departamentu Marketingu Korporacyjnego Poczty Polskiej. Wcześniej pracował w administracji rządowej, samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie. Konsultant polityków i partii politycznych.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin