Marcin Kaszuba

Dyrektor departamentu komunikacji i promocji NBP. Wcześniej w Ernst & Young sp. z.o.o zajmował się pozyskiwaniem zagranicznych inwestorów i ich kompleksową obsługą. Odpowiedzialny był również za public affairs, public relations, w tym media relations oraz działalność marketingową Działu Podatkowego.

W latach 2004 – 2006 był Wiceministrem Gospodarki oraz Prezesem Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. Opracował system finansowego wsparcia dla inwestorów zagranicznych. Sfinalizował negocjacje m.in. Z: LG Philips, IBM, HP, MAN, Volvo i Delphi. Jako pierwszy zorganizował i przeprowadził kampanię Polski w mediach globalnych (BBC, CNN, Financial Times, Wall Street Journal i The Time Magazine.

Wcześniej, od 2001 do 2004 roku, pełnił kolejno funkcje: rzecznika prasowego Ministra Finansów, Ministra Gospodarki, Podsekretarza Stanu oraz rzecznika prasowego rządu

Między 1997 a 2001 rokiem pracował w Grupie Doradztwa Strategicznego agencji świadczącej usługi public affairs oraz public relations prowadzonej przez byłego Dyrektora Zarządzającego Burson-Marsteller Poland. Do jego obowiązków należało tworzenie wizerunku korporacyjnego oraz prowadzenie kampanii medialnej dla takich firm, jak: Bell Helicopter, Gulfstream Aerospace oraz Bresnan Communication Marcin jest autorem wielu publikacji w takich czasopismach jak: The Wall Street Journal Polska, Forbes, Rzeczpospolita, Dziennik /Gazeta Prawna i Puls Biznesu.

Laureat konkursu PRotony 2010 w kategorii "Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji"

Laureat konkursu PRotony 2014 w kategorii "Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji/administracji publicznej"

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin