Marcin Wojtasik

Od marca 2014 dyrektor marketingu i PR 4fun Media. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, m.in. dla marek: Plus, iPlus, Panasonic (Viera, Lumix), Bonduelle, Inteligo, Sferis, Microsoft, ASUS, Komandor, Danone, Polska The Times, Dalkia. Pracował w działach strategii i komunikacji reklamowej w agencjach Dougfaberfamily (aktualnie Change Integrated) i Young&Rubicam. Zajmował się również konsultingiem i współpracą z klientami jako niezależny doradca. Jest specjalistą w zakresie tworzenia koncepcji i prowadzenia działań marketingowych, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w obszarze digital. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu 4fun Media, współpracował z firmą NANOVO, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju produktów i usług z obszaru Digital Signage.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin