Mikołaj Skorupski

Obecne stanowisko:

Dyrektor Strategiczny

Założyciel i zarządzający Good Message, agencji public relations. Firma powstała w 2012 r. Wcześniej był partnerem zarządzającym w Synergy Concepts.

Od ponad 12 lat związany z public relations. Doświadczenie w komunikacji i public relations zdobywał pracując dla: Ernst & Young, News Outdoor Poland, Provident Polska, PZU. Był też Szefem Działu PR i Marketingu w Polskiej Izby Ubezpieczeń, a także Rzecznikiem Prasowym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zrealizował ponad 30 programów i strategii wizerunkowych, a także kampanii promocyjnych i edukacyjnych. Tworzył nowatorskie koncepcje wspierające reputację usług ubezpieczeniowych, m.in. w obszarze prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych, prywatnych ubezpieczeń emerytalnych oraz zabezpieczenia społecznego, a także finansów osobistych. Ma za sobą także doświadczenie dziennikarskie w Polskiej Telewizji RTL7, tygodniku „Gazeta Finansowa” i miesięczniku „Home & Market”.

Społecznie pełnił funkcję Członka Zarządu Mazowieckiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin