Monika Jasłowska

Obecne stanowisko:

Szef ds. Zarządzania Znakami Towarowymi i Markami Grupy Polpharma

Od stycznia 2009 Kierownik Działu Brand PR w największej polskiej firmie farmaceutycznej - Polpharma. Jej głównym zadaniem jest  opracowywanie strategii komunikacyjnych  oraz koordynacja działań public relations związanych z produktami firmy. Dotychczas była partnerem w agencji On Board PR, w której od czterech lat kierowała działem Brand PR. Jest absolwentką Instytutu Sinologii na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała także na Wydziale Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Universität zu Köln w Niemczech, przebywała na stypendium na Pekińskim Uniwersytecie Języków Obcych w Chinach. Z rynkiem PR związana jest od 1999 roku. Zdobyła bogate doświadczenie w branżach IT, nieruchomości, turystycznej, farmaceutycznej oraz w branży marketingowej. Włada trzema językami obcymi: chińskim, angielskim i niemieckim.

Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Prokom Internet, EGIS Polska, Mostostal Invest, Prokom Software, Van Melle Polska, Iveco Polska, Cultural Care Au Pair, Grupa Żywiec, RE Project development, FOXlife, Adamed, Unilever, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, Krajowa Izba Rozliczeniowa.Polskiego , Fundacji Przyjaciele Szpitala Dziecięcego przy Litewskiej, Stowarzyszenia Mrożonej Żywności, Clear Chanel Poland oraz  Esselte.

Od 2007 Członek IPRA – International Public Relations Association.

Od 2010 Członek EACD - European Association of Communication Directors

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin