Paulina Nosarzewska

Senior konsultant PR w agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. W branży PR od 2008 roku. Od lat zaangażowana w obsługę marek wrażliwych oraz realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych z zakresu PR produktowego lifestyle, beauty & fashion. Specjalizuje się w projektach lifestylowych i trendsetterskich oraz w organizacji wydarzeń specjalnych przy wykorzystaniu liderów opinii. Koordynowała działania PR m.in. dla Art&Fashion Festival w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar, Getin Noble Bank - Noble Concierge. Odpowiada za kompleksową obsługę marek alkoholowych z portfolio Pernod Ricard Polska, a także marek z portfolio Strauss Cafe Poland. Wcześniej związana z agencją Świeża Bazylia oraz Media i Doradztwo, gdzie obsługiwała projekty m.in. dla: Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Procter&Gamble oraz Reckitt Benckiser.

Laureatka konkursu KTR 2011 w kategorii Young Creatives PR. Jej projekt „Kultowa marka Wyborowa w nowej odsłonie“ został wyróżniony w konkursie Złote Spinacze 2012, w kategorii Launch nowego produktu. W ramach zespołu Rc2 realizowała zwycięski projekt Złote Spinacze 2012 w kategorii finanse “Noble Bank - lider rynku private banking w Polsce”.

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Strategii Odpowiedzialnego Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Studiowała także na Universitat Autonoma de Barcelona w Hiszpanii oraz na Chinese University of Hong Kong.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin