Piotr Olejnik

Od marca 2011 senior account manager w agencji Marketing & Communications Consultants, gdzie zajmuje się zarządzaniem działaniami public affaurs oraz projektami CSR realizowanymi dla stowarzyszeń branżowych. Poprzednio, od kwietnia 2008, był PR directorem w agencji ZOOM Advertising, gdzie  odpowiadał za rozwój działu public relations.

Wcześniej był związany z Operatorem Logistycznym Paliw Płynnych (dawne Naftobazy). Pełnił tam funkcję kierownika działu promocji i rozwoju. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium Advanced Certificate in Marketing organizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu i londyński Chartered Institute of Marketing. Z komunikacją marketingową związany od 15 lat. Był zatrudniony w agencjach reklamowych, m.in. Ideapiu Mapp i Bates Poland na stanowisku account i media managera, a także w agencji PR Martis Consulting jako account manager, w której pracował na rzecz takich klientów jak: Boryszew, Impexmetal, Lotos, Alchemia, Pronox

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin