Sylwia Ziemacka

Event director w Euro RSCG 4D, w której pracuje od maja 2007 roku. Zajmuje się koordynowaniem pracy i rozwojem zespołu eventowego, który funkcjonuje wewnątrz agencji. Pracuje nad ofertami z zakresu event marketingu dla klientów z Grupy Euro RSCG oraz spoza niej. Współpracuje z Euro RSCG Sensors w zakresie obsługi eventowej projektów PR-owskich.

Doświadczenie zdobywała między innymi w agencji PRIMUM Public Relations, w której pracowała na stanowisku senior account managera. Zarządzała zespołem 6 osób i odpowiadała za działania z zakresu public relations oraz event marketingu dla Coca Cola Company (marki Burn, Powerade, Kropla Beskidu) oraz dla Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego. Ponadto pracowała dla, między innymi, takich klientów jak: sanofi-aventis, Astellas (dawniej Yamanouchi), Wydawnictwo Bauer (Tele Kamery, Kobieta Roku, Lekarz przyjacielem kobiety, Srebrne Jabłka Pani), Unilever, H&M (wprowadzenie marki na polski rynek) Mustang Jeans, Hard Rock Cafe, Itaka (przyjazd Michaela Douglasa, ambasadora Balearów do Polski), Coty Polska (launch perfum Daring, przyjazd Isabelli Rosselini do Polski), Dax Cosmetics.
 
Oprócz kompleksowej obsługi bieżących klientów zajmowała się tworzeniem strategii komunikacji oraz uczestniczyła w działaniach new businessowych.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin