Wywiady

Tomasz Polewczyński
07.06.2019

Tomasz Polewczyński z McDonald’s Polska opowiada o tym, jak długo może trwać proces zmiany postrzegania marki pracodawcy i dlaczego warto to robić...

Anna Streżyńska
27.05.2019

Była minister cyfryzacji opowiada o nowym projekcie i różnicach w komunikacji resortu i start-upu. Sporo je dzieli, ale są też punkty wspólne...

Komisja Europejska
24.05.2019

Piotr Świtalski opowiada o wizerunku Unii w Polsce oraz współpracy z mediami i influencerami...

Dirk Aarts
11.04.2019

Dirk Aarts, partner zarządzający w 24/7Communication, opowiada w wywiadzie o pracy członka jury w SABRE Awards i zakulisowych rozmowach na temat trendów w branży PR...

Jerzy Owsiak, fot. Marcin Michoń
28.03.2019

„To była absolutnie przemyślana moja decyzja i miałem satysfakcję, że została usłyszana przez wszystkich (...). Gdybym się zaczął zastanawiać w dyskusji, mogłoby to wyjść inaczej” – mówi...

Zespół
13.03.2019

„Dobra wiadomość jest taka, że zapotrzebowanie na specjalistów ds. CSR będzie wzrastało, więc warto wzmacniać kompetencje w tym kierunku” – mówi Marzena Strzelczak z FOB...

Igor Leśniewski, Ajgor Ignacy
06.03.2019

Igor Leśniewski (Ajgor Ignacy) opowiada o poziomie polskiego YouTube'a, po co zaczął zbiórkę na Patronite i dlaczego tworzy konglomerat HappyEnt m.in. z Martinem Stankiewiczem i Maciejem Dąbrowskim...

WOŚP Złote Spinacze 2018
28.02.2019

Z przedstawicielami Fundacji rozmawiamy o strategii komunikacji i prowadzeniu jej w ciągu całego roku, o wykorzystywanych narzędziach oraz kanałach, które... się nie sprawdziły...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin