Wywiady

osoba trzymająca pada przed telewizorem, na którym widać ekran gry piłkarskiej
16.10.2019

Branżowe firmy starają się przekonać siebie i największych sponsorów, że zaangażowanie się w gaming nie może być ani skokiem na kasę, ani na zasięgi – twierdzi CEO Fantasyexpo...

kobiety w technologii
03.10.2019

Z Cezarym Mychlewiczem z Siemensa rozmawiamy m.in. o realizowanym przez firmę programie „Inżynierki 4.0”, który pomaga studentkom uczelni technologicznych zacząć karierę...

zdrowa żywność
03.10.2019

„Czujemy dużą potrzebę usystematyzowania wiedzy w pewnych obszarach” – Emilia Hahn, szefowa PR Hub, i dr hab. Mariusz Panczyk z Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM mówią o tworzeniu przekazu w duchu „evidence-based”...

Konrad Kruczkowski
16.09.2019

„Zespół z jednej strony już raz dokonał niemożliwego, z drugiej – czeka nas trudny okres i dużo ciężkiej pracy” – mówi dyrektor komunikacji...

Alicja Wysocka-Świtała
27.08.2019

Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzająca Clue PR, opowiada o swoich obserwacjach po sesjach jurorskich w konkursie Stevie Awards...

Müller wywiad PRoto fot KPRM
17.07.2019

Piotr Müller opowiada PRoto.pl o planie na prekampanijne miesiące, jak często musi prostować fake newsy i co byłoby według niego porażką rzecznika rządu...

Tomasz Polewczyński
07.06.2019

Tomasz Polewczyński z McDonald’s Polska opowiada o tym, jak długo może trwać proces zmiany postrzegania marki pracodawcy i dlaczego warto to robić...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin