Wywiady

zdjęcie ze spotkania w ramach akcji Masz głos
11.12.2019

Jakimi zasadami agencja kieruje się przy angażowaniu się w pracę z NGOsem? Czy powinna mieć wątpliwości przed udzieleniem pomocy danej opcji politycznej?

zmiana
06.12.2019

Rozmawiamy o tym z Jackiem Jakubczykiem, prezesem agencji...

kadr z kampanii Jeden dzień wart całe życie
03.12.2019

„Niezależnie od branży i wielkości, rośnie liczba firm, które chcą być pewne, że agencja PR, którą włączają do swojego łańcucha dostaw, rozwija się w sposób zrównoważony” – mówi dyrektorka Havas PR...

Imagination Day 2019
28.11.2019

Vasjen Katro, jeden z prelegentów Imagination Day 2019, mówi w wywiadzie m.in. o swojej drodze od producenta płyt z muzyką elektroniczną do UI/UX Designera...

Fotografia z VII weekendu ze SMA-kiem
26.11.2019

Małgorzata Bogusz z Vision Group opowiada o współpracy pro bono z Fundacją SMA, dzięki której na listę refundacyjną wpisano lek zapobiegający rdzeniowemu zanikowi mięśni...

Katarzyna Reck i dr Łukasz Przybysz
28.10.2019

O wyzwaniach w umacnianiu reputacji korporacyjnej rozmawiamy z dr. Łukaszem Przybyszem oraz Katarzyną Reck...

osoba trzymająca pada przed telewizorem, na którym widać ekran gry piłkarskiej
16.10.2019

Branżowe firmy starają się przekonać siebie i największych sponsorów, że zaangażowanie się w gaming nie może być ani skokiem na kasę, ani na zasięgi – twierdzi CEO Fantasyexpo...

kobiety w technologii
03.10.2019

Z Cezarym Mychlewiczem z Siemensa rozmawiamy m.in. o realizowanym przez firmę programie „Inżynierki 4.0”, który pomaga studentkom uczelni technologicznych zacząć karierę...

zdrowa żywność
03.10.2019

„Czujemy dużą potrzebę usystematyzowania wiedzy w pewnych obszarach” – Emilia Hahn, szefowa PR Hub, i dr hab. Mariusz Panczyk z Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM mówią o tworzeniu przekazu w duchu „evidence-based”...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin