.

Wywiady

06.02.2017

„Marki pragną tego anturażu i za wszelką cenę próbują się do niego dostać. Moda dała narzędzia komunikacji marketingowej – mam tu na myśli tę sezonowość, artystyczną tradycję, ten powab” - mówi Igor Gałązkiewicz, autor książki Art branding...

24.01.2017

Mogę sobie pozwolić na większą wybredność, nie jestem już zależny od sponsorów. Wybieram marki, które lubię albo dzięki którym mogę stworzyć dodatkową wartość dla swoich widzów...

17.01.2017

Twórca Halo Ziemia („bloga umiarkowanie społecznego”) i laureat Nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej o współczesnych mediach, blogosferze i jej współpracy z organizacjami pozarządowymi...

13.01.2017

Wyobraźcie sobie, co się dzieje z organizmem, kiedy krew przestaje krążyć albo tworzy się zator. To właśnie dzieje się z firmą czy z Waszą relacją, kiedy nie funkcjonuje komunikacja - Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL...

09.01.2017

Duże imprezy i dobre wyniki polskich sportowców nakręcają zainteresowanie sportem i pomagają budować pozytywny wizerunek, który w długim okresie, ma szansę przełożyć się również na wymierne efekty biznesowe - Piotr Metecki, organizator Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ...

04.01.2017

Niezależnie od tego, na jakiej stronie ukaże się tekst internetowy, musimy zawalczyć o uwagę czytelnika i zatrzymać jego rozpędzone oko. Tym, co jako pierwsze przyciąga wzrok i „reklamuje” nasz tekst, jest tytuł - mówi Joanna Wrycza-Bekier...

02.01.2017

Nie chcę bić rekordów. Nie interesuje mnie pomoc, w wyniku której będzie jeszcze więcej biednych. Pomoc ma działać, uczyć ludzi zaradności...

19.12.2016

Może gdy zaczniemy rozmawiać, okaże się, że nauczymy się walczyć o siebie, o własne zarobki, zyskamy pewność siebie i przestaniemy leczyć kompleksy, narzekając na niesprawiedliwości w płacach...

19.12.2016

Rozmowa o podstawach employer brandingu, paradoksalnych trendach i trudnych kwestiach wynagrodzeń, które trudne być nie powinny...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin