Wywiady

Belfer, Maciej Stuhr
14.02.2018

„Zbudowaliśmy komunikację opartą na wszechobecnej tajemnicy” – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska...

13.02.2018

„Stawiamy na relacje międzyludzkie, transparentną komunikację opartą na informacji zwrotnej oraz bliskość z naszymi współpracownikami i partnerami” – mówi Anna Kiedrzyńska-Tui

07.02.2018

Wymagania stawiane markom przez konsumentów są dużo większe niż kiedykolwiek. Klient ma dostęp do (często niewygodnych dla właściciela brandu) informacji, bardzo chętnie wytyka firmom błędy – Monika Kowalewska, dyrektor projektu Superbrands w Polsce...

15.01.2018

„Budowanie marki opartej na faktach historycznych jest wielkim wyzwaniem, ale również dużą odpowiedzialnością” – mówi Hugues Cholez, Executive Director w Squadron 303...

Zimowy Narodowy
10.01.2018

„Długi czas trwania Zimowego Narodowego i złożoność projektu są dla nas największym wyzwaniem” – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications...

RODO agencja PR porady
08.01.2018

Nie chodzi przecież o to, by wydać ogromne pieniądze, by ochronić się przed wysokimi karami. Należy to zrobić mądrze i przystosować własne systemy przetwarzania do nowych przepisów i (...) nauczyć swoich pracowników, jak z tymi danymi się obchodzić” – mówi w rozmowie z PRoto adw. Anna Węglowska...

Hanna Waśko Big Picture
18.12.2017

„Nie przyjmujemy projektów, które są nieetyczne. Jeden z plusów własnej firmy polega na tym, że można podejmować takie decyzje”…

04.12.2017

„Geje i lesbijki są nie tylko wierni markom, które wspierają i rozumieją homoseksualistów, ale także stają się ich najlepszymi ambasadorami”...

Akademia Duckie Deck
30.11.2017

„Wiele badań potwierdza to, że dzieci są driverami zakupowymi rodziców. Mimo że rodzic trzyma portfel, to dziecko dość swobodnie rozporządza pieniędzmi. My jesteśmy łącznikiem między firmami a rodzicami i dziećmi”...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin