REKLAMA

Wywiady

Alex Judd
20.09.2018

Alex Judd, Grayling London: „Marki, które nie przywiązują wagi do wyszukiwarek, tracą szansę na kontakt z potencjalnymi klientami (...) i wieloma innymi grupami interesariuszy”...

content marketing
18.09.2018

„W trakcie kilkudziesięciu debat i warsztatów mogliśmy zobaczyć, jak wykorzystać treści tworzone przez działy komunikacji w inny niż klasyczny sposób – zarówno w komunikacji z dziennikarzami, jak i konsumentami” – mówi CEO On Board Think Kong...

06.09.2018

Ewa Mittelstaedt i Adam Kozłowski opowiadają m.in. o kulisach współpracy z LEWISEM i Google'em, a także swojej wizji public relations...

La Marqueuse
04.09.2018

„Oferując biżuterię wysokiej jakości – zarówno pod kątem kruszców, designu, jak i wykonania (każdy produkt marki wykonany jest ręcznie w Atelier przez mistrzów jubilerstwa) – należy uwzględnić element edukacyjny” – wyjaśnia Urszula Dmowska, współzałożycielka marki...

Tarek Müller
24.08.2018

„Polska jest świetnym rynkiem o dużym potencjale, na którym ludzie mają znakomite poczucie stylu” – mówi współzałożyciel i CEO platformy...

Elżbieta Koterba
01.08.2018

Elżbieta Koterba, zastępca prezydenta Krakowa ds. rozwoju miasta, opowiada nie tylko o przepisach, które mają uporządkować krakowskie reklamy, ale też o budowaniu dialogu z mieszkańcami i interesariuszami...

Założycielki L37
25.07.2018

Joanna Trepka i Paulina Ada Kalińska, założycielki L37, opowiadają m.in. o tym, dlaczego największe wyzwania pojawiają się dopiero siedem lat po rozpoczęciu wspólnej działalności...

Katarzyna Czajka-Kominiarczuk, Zpopk.pl
18.07.2018

Katarzyna Czajka-Kominiarczuk (zpopk.pl) o pomysłach na współpracę blogosfery z markami i instytucjami, tabu pieniądza w środowisku influencerów kulturalnych oraz różnicach między blogerami a dziennikarzami...

Baner Frisco.pl
25.06.2018

O początkach firmy i o tym, jak przekonać konsumentów do korzystania z usługi e-grocery rozmawiamy z Katarzyną Kazior, prezes Frisco.pl...

Strony

REKLAMA

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin