Wywiady

16.03.2017

O technologii VR w nauczaniu i sposobach promowania uczelni wyższych rozmawiamy z Darią Kowalską, dyrektor Biura Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego...

Inżynierowie społeczni - okładka
14.03.2017

Wywiad z autorami książki Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacją i propagandą, prof. Markiem Sokołowskim i dr. Wojciechem Krzysztofem Szalkiewiczem...

06.03.2017

Frank Tiemann, odpowiedzialny za komunikację Rolls-Royce’a w Europie, o wartościach marki, otwarciu salonu w Polsce, personalizacji i o tym, jaką rolę w komunikacji marki luksusowej odgrywają media społecznościowe w ekskluzywnym wywiadzie dla PRoto...

03.03.2017

W XXI wieku marka nie zostanie tzw. love mark, jak Apple czy NIKE, bez jasno sprecyzowanej i konsekwentnie prowadzonej komunikacji we wszystkich kanałach - Paweł Bylicki, Managing Partner Public Dialog o budowaniu wizerunku firmy...

28.02.2017

Niektórzy nazywają nas „ambientową agencją cukierniczą”. Jesteśmy chyba jedyną cukiernią w Polsce, która ma skład właścicielski z doświadczeniem zarówno po stronie firmy, jak i agencji - Łukasz Smoliński o marce DESEO...

14.02.2017

Twórca i prezes nowej sieci partnerskiej o tym, czym ma ona różnić się od innych, jak „inkubuje” młodych youtuberów i o planach stworzenia własnej, linearnej telewizji bazującej na treściach nowej generacji...

06.02.2017

„Marki pragną tego anturażu i za wszelką cenę próbują się do niego dostać. Moda dała narzędzia komunikacji marketingowej – mam tu na myśli tę sezonowość, artystyczną tradycję, ten powab” - mówi Igor Gałązkiewicz, autor książki Art branding...

24.01.2017

Mogę sobie pozwolić na większą wybredność, nie jestem już zależny od sponsorów. Wybieram marki, które lubię albo dzięki którym mogę stworzyć dodatkową wartość dla swoich widzów...

17.01.2017

Twórca Halo Ziemia („bloga umiarkowanie społecznego”) i laureat Nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej o współczesnych mediach, blogosferze i jej współpracy z organizacjami pozarządowymi...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin