Obszar działalności:
Zespół:
Łukasz Wołek - CEO
Maks Michalczak - PR Manager
Jarek Dziedzicki - Senior Account Manager
Agnieszka Juraszczyk - Account Manager
Agnieszka Krok - Head of Creative
Karolina Szarpak - Community Manager
Bartosz Dziedzic - Specjalisty ds. public relations
Paweł Moś - Specjalista ds. contentu
Magdalena Stefanik - Brand Assistant
Nagrody:
Effie 2013 - w kat. pro bono za kampanię SM "Walcz o siebie"
Davey Awards - za realizację kampanii real-time marketingowej dla marki Activlab Sport podczas finału Super Bowl 2015
Najwięksi klienci:
Activlab, Beskidzkie, Ekoplon, Faber Castell, Góralki, Klepierre, Komfort, Maspex, Recovet, Remington, Sokołów, Tato.Net, Tesco Polska, Uwielbiam.pl, Verbena.
Informacje dodatkowe:
Abanana zajmuje się przygotowywaniem kampanii ATL i BTL, działaniami w social media, projektowaniem identyfikacji wizualnej, planowaniem strategicznym oraz działaniami z zakresu Public Relations. Agencja kieruje swoją ofertę zarówno do klientów z sektorów konsumenckich (B2C), jak i korporacyjnych (B2B). Abanana jest częścią agencji interaktywnej Eura7, która specjalizuje się w technologiach internetowych.