czwartek, 26 czerwca, 2025

Aktualności

Reklamaspot_imgspot_img

Użytkownicy poniżej 16. roku życia nie poprowadzą sami live’a na YouTubie

Do tej pory serwis wymagał wyraźnej obecności osoby dorosłej podczas transmisji na żywo od użytkowników, którzy nie ukończyli 13 lat...

Dziadek do orzechów poprowadzi kampanię dla Canona

Agencja zajmie się m.in. zaplanowaniem adaptacji inicjatywy „Loved by creators” oraz wieloetapową realizacją komunikacji wizerunkowo-sprzedażowej...

Marcin Gaworski pozostaje prezesem SAR

Wybrano władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR na lata 2025-2027...

Anita Cieślicka-Szczepaniak rzeczniczką ds. społeczności lokalnych w Orlenie

W nowej roli ma odpowiadać m.in. za budowanie silnych relacji z otoczeniem i współpracę z przedstawicielami samorządów...

Automatyczny dubbing dla wszystkich zweryfikowanych twórców na YouTubie. Serwis aktualizuje funkcje

Platforma rozszerza dostęp także do opcji Dream Screen, która pozwala użytkownikom na generowanie obrazów i filmów na podstawie poleceń tekstowych...

Provident powierza obsługę PR agencji Clear Communication Group

Firma pożyczkowa wybrała agencję do kompleksowych działań z PR, obejmujących strategiczne zarządzanie wizerunkiem marki...

Bartłomiej Godlewski dyrektorem ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora

Ma ponad 25 lat doświadczenia w obszarze finansów, relacji inwestorskich i komunikacji z rynkiem kapitałowym...

L’Oréal promuje opakowania do ponownego napełniania w globalnej kampanii

Inicjatywa ma odpowiadać na rosnące zainteresowanie konsumentów bardziej zrównoważonymi rozwiązaniami w obszarze kosmetyków...

Jak wykorzystywać dane w kampaniach programmatic? Zbliża się kolejna edycja konferencji IAB HowTo

Już 25 września 2025 roku odbędzie się kolejna odsłona konferencji IAB HowTo – tym razem poświęcona tematyce reklamy programmatic...

Ewa Grzech dołączyła do DHL eCommerce Polska

Objęła stanowisko PR Directorki. Będzie też pełnić funkcję…

„Z dobrym zespołem można osiągnąć wiele”. PKO Bank Polski promuje bankowość korporacyjną

Bank chce wzmocnić swój wizerunek jako strategiczny partner dużych firm...

X chce zwiększyć zaangażowanie fanów sportu podczas dni meczowych

Serwis wprowadził takie zmiany jak aktualizacja kart udostępniania dla wydarzeń sportowych czy nowe notatki z wynikami meczów przy odpowiednich postach...

Galaktus sponsorem Żubrów Białystok

W ramach partnerstwa Galaktus zajmuje się szeroko zakrojonymi działaniami z zakresu konsultingu agencyjnego oraz współtworzy nowoczesną strategię komunikacji i marketingu...

Oszuści na TikToku wykorzystują starsze osoby do sprzedaży masowo produkowanych przedmiotów

Jedną z ich ofiar został 84-letni George Tsaftarides...

„#TwojeŻycieTwojaKarta” – rusza kampania przeciwko handlowi ludźmi

To inicjatywa policji oraz Fundacji La Strada...

Polskie projekty nagrodzone w Cannes Lions. Złoto, trzy srebra i dwa brązy

Kampania agencji DDB Warszawa dla McDonald’s Polska „Zima nadbiera kolorów” zdobyła aż cztery nagrody...