.

 

38PR & Content Communication z nowym klientem

dodano: 
10.05.2016
komentarzy: 
0

Agencja w wyniku rekomendacji rozpoczęła współpracę z Krajową Rzemieślniczą Izbą Optyczną. W ramach współpracy 38PR & Content Communication odpowiada za doradztwo strategiczne oraz działania media relations.

Za działania z ramienia agencji odpowiedzialne są Katarzyna Życińska i Justyna Giers.

Strony współpracują od kwietnia. KRIO nie zatrudniało wcześniej agencji PR.

Agencja nie informuje, na jak długo podpisano umowę.

Krajowa Rzemieślnicza Izba Optyczna (KRIO) to organizacja samorządu zawodowego, zrzeszająca obecnie 6 cechów optycznych, których członkowie prowadzą około 900 salonów, sklepów czy też usługowych pracowni optycznych w całej Polsce. Celem KRIO jest podwyższanie kwalifikacji optyków oraz odpowiedzialności zawodu.(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin