7 oznak, że jesteś specjalistą ds. PR

dodano: 
19.08.2016
komentarzy: 
9

O cechach i zachowaniu, które świadczą, że dana osoba nadaje się na PR-owca pisze Arledge Powell na prdaily.com.

Jeśli rozpoznajesz siebie w poniższych 7 punktach, to branża PR jest dla Ciebie.

1. Jesteś graczem

Nic nie motywuje Cię bardziej niż perspektywa wygranej. Dzięki rywalizacji czujesz adrenalinę.

2. Sięgasz po więcej

Podwójne espresso nie jest Ci obce. Żyjesz i oddychasz kawą. Nie wyobrażasz sobie dnia i deadline'ów bez małej czarnej i cukru.

3. Czcisz Thomasa Edisona

Energia elektryczna jest Twoją siłą napędową. Dzień bez naładowanego smartfona, tableta czy laptopa – nie ma mowy. Spędzasz czas w kawiarniach, korzystając z gniazdek. Menu jest drugorzędne. Zresztą – kto ma czas na jedzenie?

4. Ludzie siedzący za Tobą w kinie nie darzą Cię sympatią

Niemożność sprawdzenia wiadomości i kanałów social media w 15-minutowych odstępach czasu to dla Ciebie katastrofa. Dwie godziny w kinie bez telefonu to zdecydowanie za dużo. Nigdy nie wiadomo, czy w tym czasie Twoja firma czy klient nie będą musiały radzić sobie z kryzysem.

5. Nigdy nie oglądasz i czytasz newsów tak po prostu

Patrzysz na to, co dzieje się na świecie, zawsze pamiętając o swojej firmie czy kliencie. Zastanawiasz się, jak mogą one stać się częścią toczącej się dyskusji.

6. Często zapominasz, jaki jest dzień

W Twojej pracy trwa nieustające szaleństwo – od momentu wejścia do biura, nawet podczas przerwy. Jeden dzień wydaje się natomiast stapiać z następnym. Zazwyczaj jednak wiesz, kiedy jest piątek popołudniu. Dlaczego? Wtedy właśnie wybuchają PR-owe kryzysy.

7. W szkole uważałeś, że matematyka nie jest Ci potrzebna. Teraz żałujesz

Nie fascynują Cię tabelki w Excelu. Co innego dane ukazujące zyski.

Lisa Arledge Powell – prezydent MediaSource, firmy public relations, specjalizującej się w brand journalismie. Artykuł powstał we współpracy z MediaSource. (ak)

Czytaj także:

Jakim typem PR-owca jesteś?

Źródło:

prdaily.com, 7 signs you might be a PR pro, Arledge Powell, 12.08.2016
komentarzy:
9

Komentarze

(9)
Dodaj komentarz
22.08.2016
0:38:37
Adam
(22.08.2016 0:38:37)
Zupełnie denny artykuł dla pożytecznych idiotów z branży...
21.08.2016
3:36:17
Mariusz
(21.08.2016 3:36:17)
No to żart się nie udał, bo okazaliście w tym absurdzie zbyt wiarygodni. IMO jest to ciekawy temat do przemyślenia na przyszłość i co to mówi o redakcji, branży, itd.. Ps. Ale to o kryzyzysach w piątki się Wam sprawdziło :D
19.08.2016
15:20:21
żarty
(19.08.2016 15:20:21)
Droga Redakcjo - następnym razem piszcie wielkimi literami, że to żarty, najlepiej już w tytule, bo takie teksty to marnowanie czasu. Spodziewałam się po Was więcej...
19.08.2016
14:06:52
Redakcja PRoto.pl
(19.08.2016 14:06:52)
Drodzy Czytelnicy, tekst jest tłumaczeniem artykułu Lisy Arledge Powell - o czym piszemy w 1 zdaniu, na końcu tekstu (dodatkowo przedstawiając autorkę) oraz w przypisie (źródło). Tekst ma charakter żartobliwy, o czym nie pisaliśmy wielkimi literami, licząc na poczucie humoru odbiorców. Miłego piątku i odrobiny dystansu!
19.08.2016
13:28:21
Marco
(19.08.2016 13:28:21)
Co za befits... Jakis PR'owiec z Proto to pisal?
19.08.2016
12:41:21
Ania
(19.08.2016 12:41:21)
bardzo stereotypowe i bardzo nieprawda
19.08.2016
10:49:49
meg
(19.08.2016 10:49:49)
Też uważam, że część punktów została wyolbrzymiona. Bez przesady.
19.08.2016
10:31:36
Omnomnomnom
(19.08.2016 10:31:36)
Co za głupoty... te punkty powinny nazywać się jak rozpoznać współczesnego korponiewolnika
19.08.2016
9:18:26
pastor neron
(19.08.2016 9:18:26)
smutne, bo z tego wynika, że modelowy PR spec jest pracoholikiem i nie ma życia osobistego. w dodatku jest chciwym kofeinistą i zasadniczo pozerem (kim trzeba być, żeby w kinie sprawdzać social-media, a tym bardziej firmowe?).
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin