wtorek, 15 października, 2024
Strona głównaAktualnościAvon rusza z kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam”

Avon rusza z kampanią edukacyjną „Normalne, że ich dotykam”

We wrześniu 2022 roku Avon rozpoczął kampanię edukacyjną „Normalne, że ich dotykam”, której celem jest zachęcenie nastolatek do samobadania piersi i przełamania bariery niewiedzy i wstydu związanego z tym. 

Ambasadorką kampanii jest Natalia Nykiel. Piosenkarka w ramach kampanii nagrała piosenkę „O sobie”, w której zachęca młode dziewczyny do poznawania swojego ciała. Powstał również spot, który będzie promowany na Instagramie, Facebooku, YouTubie, TikToku oraz Spotify. Ponadto, w dniach 1-16 października 2022 roku na TikToku pojawi się konkurs, w ramach którego uczestniczki będą musiały zatańczyć do singla Natalii Nykiel i zakończyć choreografię gestem samobadania, wykonywanym również przez samą artystkę w wideo.

Źródło: YouTube.com/AVON Polska

Działania kampanii obejmują również lekcje sambadania piersi w szkołach średnich. Przeszkolone przez Fundację Rak’n’Roll ekspertki Avonu przeprowadzą takie lekcje w stu szkołach w całej Polsce. 

Partnerami merytorycznymi akcji są Fundacja Rak’n’Roll oraz klinika ginekologiczna Gini. Za realizację kampanii oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Garden of Words. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj