Bayer rozstrzygnął przetarg

dodano: 
28.06.2013
komentarzy: 
0

Przetarg firmy Bayer na stworzenie i obsługę kampanii propagującej odpowiedzialne posiadanie zwierząt wygrała agencja Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.

Doradcy Charyzmy zaproponowali koncepcję kampanii pod nazwą „Polegam na tobie” przypominającej, że dobrostan zwierząt zależy wyłącznie od ich właścicieli. W pierwszej odsłonie kampanii, w parkach w największych miastach, organizowane są weekendowe konsultacje weterynaryjne dla właścicieli psów, którzy chcą sprawdzić ogólny stan zdrowia swoich pupili, a przy okazji dowiedzieć się, jak ochronić je przed kleszczami i komarami. Patronem tych badań jest Advantix spot-on, preparat firmy Bayer do nakrapiania na skórę, o działaniu odstraszającym i/lub zabijającym kleszcze, pchły i komary. Do wybranych mediów rozsyłane są informacje o rosnącym zagrożeniu śmiertelnymi chorobami roznoszonymi przez te uciążliwe insekty i prawidłowej profilaktyce.

Kolejnym etapem kampanii będzie stworzenie raportu o stanie zdrowia i poziomie opieki nad psami w Polsce, na podstawie danych zebranych podczas badań. Opinia publiczna zostanie poinformowana o ich wynikach. Ambasadorką akcji została Beata Sadowska. Druga odsłona „Polegam na tobie” – już z innym preparatem – jest planowana na jesień tego roku. Za współpracę z Bayerem odpowiada zespół kierowany przez starszego doradcę, Aleksandrę Biardzką. Umowa jest ważna do końca roku. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin