Festiwal na kryzys?

dodano: 
08.07.2009
komentarzy: 
0

Mimo kryzysu miasta w Polsce wydają coraz więcej pieniędzy na organizację festiwali i imprez muzycznych, które przyczynią się do ich wypromowania – piszą Mirosław Pęczak i Joanna Cieśla na łamach Polityki. Jak czytamy w artykule, w te wakacje odbędzie się aż 40 takich eventów, w tym kilka tych na wielką skalę jak Open’er Festival w Gdyni, Przystanek Woodstock, Off Festival czy Coke Live Music w Krakowie.

Autorzy tekstu zwracają uwagę na to, że na sukces takich imprez bardzo często składa się dobra współpraca organizatora z władzami miasta, które są świadome korzyści promocyjnych, jakie dzięki festiwalom mogą osiągnąć. Dodatkowo, jak się okazuje, imprezy przyciągają nie tylko spragnionych wrażeń Polaków, ale także bardzo dużo zagranicznych gości, którzy często wolą polskie imprezy niż te organizowane w ich krajach. (mk)

Źródło:

Polityka, Ostatnie takie lato?, Mirosław Pęczak, Joanna Cieśla, 11.07.2009, s.12
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin