.

 

Kampania „Wybierz markowe”

dodano: 
17.08.2005
komentarzy: 
0

16 sierpnia ruszyła druga edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Wybierz markowe”. W tym roku poświęcona jest ona świadomym wyborom konsumenckim. W 16 miastach Polski pojawiło się 4200 billboardów z hasłem wspólnym dla 14 zjednoczonych w obronie marki firm: „Ufasz anonimom? - Marka ręczy dobrym imieniem”.
W tegorocznym przedsięwzięciu udział wzięły: Alpen Gold, Bella, Cif, Colgate, Dove, Duracell, Flora, Jacobs, Kamis, Ludwik, Milka, Pampers, Prince Polo i Złoty Orzech. Kampania obejmuje prasę, radio, telewizję i internet z dodatkowym wsparciem reklamowym. Integralną częścią akcji organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka są badania „Co Polacy sądzą o marce?” przeprowadzone przez TNS OBOP. Ich celem jest pogłębienie wiedzy społecznej na temat podejmowania decyzji zakupowych. Za całokształt działań public relations odpowiada agencja Sigma International. Z kolei za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa DougFaberFamily.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin