TOP 10 najczęściej czytanych wiadomości
Blisko 2 lata obserwacji branży PR zaowocowały przygotowaniem 100 numerów newslettera i ponad 4500 wiadomości! O czym pisaliśmy i które wiadomości były najchętniej czytane przez naszych Czytelników? Oto krótkie zestawienie: najwięcej emocji wzbudziło odejście Piotra Talarka z Partner of Promotion, a następnie założenie przez niego własnej agencji. Razem z naszymi Czytelnikami zastanawialiśmy się także, czy „Podwójna rola Kingi Rusin” jest zgodna z etyką branży.
Jednak „TOP 10 najczęściej czytanych wiadomości” wiąże się bezpośrednio z pojawieniem się na polskim rynku agencji Edelman. Branżą najpierw wstrząsnął „Konflikt w BCA”, który przeniósł się „Do sądu i prokuratury”. PR-owcy czekali aż „Edelman przemówi”, sporo zamieszania narobiło też „Styczniowe spotkanie PSPR-u”, lecz w końcu wszyscy z ulgą przyjęli „Porozumienie Edelmana z Migut Media”. Choć dalej z uwagą Czytelnicy obserwują „Zmiany personalne w Edelman Polska” oraz działania promocyjne agencji, w tym kampanię reklamową.
A co nas czeka w tym roku?