Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi, Tomasz Kościelny

dodano: 
18.12.2007

Autor recenzji:

Monika Krajewska
komentarzy: 
0

Książka Tomasza Kościelnego „Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi” jest świeżą publikacją poświęconą prasie firmowej w Polsce. Autor jest dyrektorem zarządzającym agencji doradczej i wydawniczej Agape. W poradniku podpowiada, w jaki sposób biuletyn firmowy powinien być konstruowany i wydawany.

Kościelny wyjaśnia, że biuletyn informacyjny stał się ważnym elementem komunikacji wewnętrznej wielu firm. Ponadto magazyny firmowe informują także partnerów i klientów o wydarzeniach związanych ze swoją działalnością. W związku z tym, niezwykle istotna stała się wiedza, jak je tworzyć, a także jak w sposób najbardziej efektywny przygotowywać do druku i dystrybuować takie pisma.

Książka w zwięzły, przystępny i kompleksowy sposób pokazuje poszczególne etapy tworzenia biuletynu firmowego. Znajdujemy w niej zasady, których należy przestrzegać, aby publikacja taka była przejrzysta i komunikatywna, ale i ciekawa. „Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi” podzielony jest na cztery główne segmenty : „Koncepcja i organizacja”, „Tekst”, „Grafika i skład”, „Naświetlanie, druk i dystrybucja”. W każdym z nich znajduje się szereg pytań, odpowiedzi i swoistych „instrukcji”, dzięki którym budowa firmowej publikacji staje się jasna i nieskomplikowana.

Książka zawiera nie tylko odpowiedzi na najczęściej rodzące się przy tego typu pracy pytania, ale i wiele zagadnień rzadszych, bardziej szczegółowych, specjalistycznych. Publikacja ma charakter rozmowy. Dzięki napisaniu jej w formie żywego, przejrzystego językowo dialogu jest przystępna w odbiorze. Na każde z 285 pytań autor udziela wyczerpującej odpowiedzi.

Kościelny zaznacza we wstępie, że książka została napisana: „na podstawie wieloletnich doświadczeń w pracy nad tworzeniem biuletynów firmowych, zadawanych przez moich klientów, studentów, uczestników szkoleń, a także wszystkich tych, którym miałem przyjemność doradzać". Potwierdza to lektura tekstu. Książkę można polecić specjalistom z branży, osobom odpowiedzialnym za komunikację w firmie, wydawcom, redaktorom, jak i studentom zainteresowanym tą tematyką.

Wydawnictwo:

Agape

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin