wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Gwiazdy wspierają polskie marki

Jak budować markę w oparciu o międzynarodowe gwiazdy, ile to kosztuje i jakie przynosi efekty, w programie „Biznes lunch” na antenie TVN CNBC zastanawiali się: Jędrzej Marciniak, dyrektor zarządzający marką w BZ WBK, oraz Maciej Mejer,...

City placement – nowy sposób na promocję?

Katarzyna Ostrowska na łamach Rzeczpospolitej opisuje nowy trend w promocji miast jakim jest tzw. city placement. Autorka stwierdza, że miasta prześcigają się w pomysłach na wypromowanie swojej marki, a pokazywanie ich w różnych serialach, filmach, literaturze,...

inplusPR z firmą Still

Agencja inplusPR rozpoczęła współpracę z firmą Still Polska. Do głównych zadań agencji należy budowanie wizerunku firmy poprzez relacje z mediami. Umowa między inplusPR a Still Polska została podpisana na czas nieokreślony. Koordynatorem działań medialnych z ramienia...

Brak wyników

spot_img