wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Bezpiecznie. W Drogę!

Agencja Advanced PR jest odpowiedzialna za stworzenie i realizację strategii Programu „Bezpiecznie. W Drogę!”. W ramach projektu, którego organizatorem jest firma Continental, klient agencji, Advanced PR będzie także odpowiadać za relacje z mediami. „Bezpiecznie. W Drogę!”...

Mleczny problem Coca – Coli

Jak podaje portal prwatch.org, Coca-Cola zerwała trwającą 15 lat umowę z agencją Weber Shandwick. Powodem było zaangażowanie agencji w projekt firm mleczarskich - kampanię Milk Processors Education Program (MilkPEP), a dokładnie związana z nim informacja, która...

Nowa identyfikacja wizualna imedia PR

Agencja skutecznej komunikacji - imedia PR zmienia identyfikację wizualną oraz stronę internetową. Nowe kolory firmowe to niebieski i pomarańczowy. Wraz ze zmianą logo odświeżona została także witryna internetowa agencji: www.imediapr.pl. Można na niej znaleźć informacje o...

Brak wyników

spot_img