wtorek, 9 grudnia, 2025

Search: Sample

Miasto z doświadczeniem

Anna Dembek w najnowszym numerze miesięcznika Brief pisze o promocji miast i regionów na przykładzie francuskiego miasta Nancy. Twierdzi, że „dla Francji pojęcie marketingu miast już się trochę przeżyło”. Dlatego „nowym pomysłem jest traktowanie regionalności jako...

Techniki dla samorządu

„Technik PR nie nauczymy się z podręczników. Tak jak każda praktyczna dziedzina, wymagają one przede wszystkim doświadczenia w stosowaniu” – rozpoczyna swój artykuł w miesięczniku Brief Małgorzata Snarska. Autorka przedstawia zbiór technik PR i różne możliwości...

Plakat wybrany

Agencja TBWA podliczyła głosy oddane na plakaty promujące zdrowy tryb życia bez papierosa. Zwyciężył plakat przedstawiający nienarodzone dziecko. Ankietowani wybierali jeden spośród czterech plakatów stworzonych przez agencję. Jedną z najczęściej zaznaczanych odpowiedzi motywujących wybór plakatu...

Brak wyników

spot_img