Aleksandra Biernacka
Partner w agencji BENEFIT MEDIA Communications (od kwietnia 2009 roku). Od początku kariery związana była z branżą medyczną. Organizowała międzynarodowe konferencje i targi medyczne, w tym m.in. Expodent, ProFemina, ManExpo.
Jako szef PR toruńskiej kliniki medycyny estetycznej realizowała własne projekty wizerunkowe o charakterze edukacyjnym, m.in. cykliczny projekt dla szkół „Ofensywa Młodych” oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym „Bezpieczne słonko”.
Współpracowała z firmami: Blau Pharma, Galderma Polska, La Roche Posay, Bioderma, Novo Nordisk, Abbott i Boiron.
W 2008 roku, jako freelancer stworzyła portal internetowy poświęcony medycynie estetycznej www.estemedia.pl, a także pełniła funkcję rzecznika prasowego w firmie badawczej KB Pretendent (oba projekty kontynuuje w nowej formule biznesowej – jako Partner w Benefit Media Communications).
Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, Podyplomowe Studia Promocji i Reklamy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Podyplomowe Studia Public Relations w warszawskiej SGH.