Aleksandra Lisowska

Od kwietnia 2016 roku senior account manager w Garden of Words. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji marketingowej 360 stopni, PR oraz kampanii CSR i edukacyjnych.
Poprzednio, od października 2013 r. account manager w Garden of Words. Wcześniej przez 1,5 roku w tej samej agencji na stanowisku senior account executive.
W Garden of Words zarządza zespołem prowadzącym projekty m.in. dla Danone (PR produktowy, projekty edukacyjne itd.), Partnerstwo dla Zdrowia (program edukacyjny „Śniadanie Daje Moc”, marka Mleczny Start, PR korporacyjny) i program dla dietetyków marki Optima Cardio „Obniżamy cholesterol ze smakiem”. Nadzorowane przez nią projekty zdobyły nagrody takie jak Stevie Award, podwójne Złote Spinacze czy Magellan Award.
Zajmuje się tworzeniem strategii i realizacją działań z zakresu CSR, brand PR, corporate PR oraz organizacją eventów.
Wcześniej związana z agencją Świeża Bazylia. Pełniła też funkcję rzeczniczki prasowej Instytutu Matki i Dziecka oraz Szefa Produktu w L’Oreal Polska.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin