Alina Stahl

Od lutego 2014 roku dyrektor biura PR i komunikacji Grupy BIK. Wcześniej dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR Money.pl. Poprzednio (ponad osiem lat) pracowała jako dyrektor departamentu PR i komunikacji w Euro Banku S.A., wcześniej  w biurach prasowych: Europejskiego Funduszu Leasingowym SA, Telefonii Lokalnej DIALOG SA, Browarów Dolnośląskich PIAST SA i Zakładów Samochodowych JELCZ. Absolwentka studiów podyplomowych z Public Relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz filozofii na Wydziale Filozoficzno-Historycznym Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła kurs trenerów biznesu w Szkole Trenerów Biznesu „Moderator”. W 2008 roku dwa projekty za które był odpowiedzialny Departament PR  Euro Banku SA zostały zgłoszone do nagrody Złote Spinacze. Jeden z nich - to projekt społecznego zaangażowania, prowadzony z agencja RC2,  związany z akcją poparcia dla zorganizowania Europejskiego  Instytutu Technologicznego we Wrocławiu zdobył główną nagrodę, drugi „Internet branding” – projekt dotyczący komunikacji wewnętrznej i kultury organizacji był do niej nominowany.

Jej pasje zawodowe to komunikacja wewnętrzna i zarządzanie komunikacją w kryzysie.

Prowadzi zajęcia z PR m.in.  na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Uniwersytecie Wrocławskim oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu i jej sopockim oddziale.

Od 2009 roku uczestniczy w pracach jury konkursu Złote Spinacze.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin