Anna Godzisz
Rzecznik prasowy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Zajmuje się kreacją wizerunku osób i instytucji oraz zarządzaniem reputacją. Doświadczenie w public relations, ze szczególnym zamiłowaniem do media relations, zdobywała w instytucjach rządowych i firmach komercyjnych.
Współpracowała z Bell Pottinger Sans Frontieres, należącej do Chime Communications PLC - jednej z największych w Wielkiej Brytanii firm doradczych w zakresie marketingu, PR, reklamy i badań rynku. Obsługiwała kluczowych klientów firmy w Polsce.
Współpracowała też m.in. z BZ WBK, Instytutem Sztuki w Krakowie, Polską Radą Biznesu, Polską Radą Ruchu Europejskiego. Jako rzecznik prasowy ministra kultury i wicedyrektor gabinetu ministra w latach 2003-2006 przygotowywała i wdrażała strategię promocji kultury i dziedzictwa narodowego w środkach masowego przekazu. Tworzyła biuro prasowe ministerstwa i z powodzeniem realizowała strategię komunikacji resortu.
Wcześniej pracowała także w Centrum Informacyjnym Rządu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, gdzie odpowiedzialna była np. za media relations strony polskiej Szczytu Europejskiego w Kopenhadze (2002 r.) – finału negocjacji akcesyjnych oraz Szczytu Europejskiego w Atenach (2003 r.), podczas którego podpisano Traktat Akcesyjny.
Do połowy 2008 r. manager Instytutu PR w VALUES Grupa Firm Doradczych. Trener Polskiej Akademii Public Relations.