Damian Kowalczyk

Obecne stanowisko:

Marketing & PR Manager w Mediarecovery

Marketing & PR Manager w Mediarecovery – największej polskiej firmie zajmującej się informatyką śledczą i bezpieczeństwem IT (od września 2013). Wcześniej Marketing Coordinator w JCommerce SA, gdzie odpowiadał za komunikację marketingową i public relations produktów z obszaru Business Intelligence - QlikView i Microsoft Dynamics NAV.
W latach 2008-2012 kierownik działu marketingu i PR w firmie Medforum - jednego z największych wydawców serwisów internetowych o tematyce medycznej w Polsce. Odpowiadał tam za planowanie działań marketingowych i PR oraz tworzenie kampanii e-marketingowych m.in. dla Polpharmy, Pfizer, GlaxoSmithKline, których odbiorcami byli pacjenci i lekarze. W latach 2008-2004 pracował w Collect Consulting i GARR SA, gdzie prowadził zadania z zakresu marketingu, e-marketingu i promocji dla usług doradczych i szkoleniowych.
Od 20011 wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na studiach MBA (komunikacja marketingowej i PR firmy), jak również podyplomowych z zakresu e-marketingu, webwritingu oraz promocji w Internecie.
Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów podyplomowych marketing i public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego oraz eMarketing Association Network.

Autor bloga o strategiach marketingowych, e-marketingu i komunikacji - damiankowaldczyk.pl

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin