Dorota Anna Wróblewska

Dorota Anna Wróblewska

Obecne stanowisko:

Mentor i konsultant PR

Dorota Anna Wróblewska jest specjalistką public relations i komunikacji marketingowej z 20-letnim stażem w zawodzie. Aktualnie pracuje jako konsultant i mentor w obszarach: wizerunku osób i organizacji, budowy marki osobistej, budowy marki firmy. Pozycjonuje i określa siebie jako mentor marki dla tych, którzy pracują na własne nazwisko. Jest właścicielką firmy Mentor Marki i autorką tego określenia, robiącą od niedawna karierę w usługach konsultingowych związanych z brandingiem.

Wróblewska doświadczenie w public relations i komunikacji marketingowej zdobywała pracując zarówno w agencjach PR jak i po stronie klienta, w firmach z sektora MSP. Realizowała projekty dla organizacji z takich branż jak IT, nowe technologie, nieruchomości, wydawnictwa i media, edukacja i e-learning. Od 2017 roku prowadzi własny fanpage na Facebooku pod nazwą Mentor Marki, mający formę blogowo-poradniczą.
Jest również członkiem zarządu EMCC Poland – organizacji afiliowanej przy European Mentoring & Coaching Council, będącej jedną z największych globalnych organizacji zrzeszających profesjonalistów mentoringu, coachingu i superwizji. Zgodnie z ideą i wymogami EMCC, w swojej pracy kieruje się wyznaczonymi przez organizację standardami oraz Globalnym Kodeksem Etycznym (Global Code of Ethics), którego EMCC jest inicjatorem i sygnatariuszem.

W latach 1997-2006 prowadziła także działalność w sektorze pozarządowym, pracując jako menedżer w dziedzinie kultury i sztuki, edukacji kulturalnej i sztuki współczesnej. Jest absolwentką Akademii Teatralnej im. Al. Zelwerowicza w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania) oraz London School of Public Relations.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin