Dorota Sobel-Adamska

Absolwentka ekonomii Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność public relations. Od trzech lat prowadzi własną działalność freelancerską. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk. Autorka programu i wykładowca pierwszych praktycznych studiów podyplomowych "Public Relations - nowoczesna komunikacja w praktyce" prowadzonych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach oraz "Kreacja i Organizacja Spotkań, Imprez i Szkoleń" prowadzonych przez GWSP w Chorzowie.

Obecnie pełni również funkcję specjalisty w dziale promocji i współpracy międznarodowej Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. organizacji i PR w grupie kapitałowej Uniserv S.A., specjalista ds. marketingu w firmie konsultingowej Proforce Consulting oraz konsultant PR dla Pro Bono Public Relations. Współpracowała także z warszawską agencją Alert Media Communications oraz polską filią niemieckiej agencji KM2 PR. Specjalizuje się w corporate identity oraz internetowym public relations. Zawodowo zajmuje się także projektowaniem graficznym. Interesuje się psychologią, w tym w szczególności psychologią biznesu.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin