Dorota Wrzeciono

Obecne stanowisko:

PR Manager

PR Manager w Mea Group. Odpowiada za działania komunikacyjne i zarządzanie wizerunkiem agencji oraz wspieranie aktywności public relations dla jej klientów. Do jej obowiązków należy w szczególności dbanie o relacje z mediami i zarządzanie mediami społecznościowymi.
Była PR Manager w Grupie Goodyear Polska (marki Goodyear, Dunlop, Dębica, Fulda, Sava). Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego - specjalizacja: Marketing Medialny i PR oraz studia podyplomowe Psychologia Zachowań Rynkowych na Wydziale Psychologii UW. Przed przejściem do branży oponiarskiej pracowała w instytucjach finansowych: Banku Millennium jako Kierownik Zespołu Komunikacji Produktowej oraz w Banku Pekao S.A. w charakterze zastępcy Rzecznika Prasowego, a następnie Głównego Specjalisty w Zespole Komunikacji Wewnętrznej. Wcześniej Media Executive w agencji PR BCA S.A., gdzie miała okazję obsługiwać medialnie m.in. firmy Philip Morris Polska, Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Tytoniowego, The Absolut Company, Coty, Boehringer Ingelheim, KRRiTV, TVP S.A. oraz CANAL+/CYFRA+.
Współtworzyła, podczas pracy w BCA S.A., trzy projekty: Tydzień Mediów Publicznych, Szwajcarską Akademię Witalności oraz Niepelnosprawni - normalna sprawa, które zdobyły w 2000 r. Golden World Awards. Ostatni z nich został dodatkowo nominowany do nagrody ONZ jako promujący idee zgodne z celami tej organizacji.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin