Ewa Pitera

Od grudnia 2012 roku zarządza własna agencją Pitera Communications. Wcześniej account director w agencji Walk & Talk. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations IPRA.

W latach 2005-2010 związana z Publicis Consultants Rowland, gdzie zajmowała kolejno stanowiska: account executive, account coordinator, account manager, senior account manager oraz corporate communications director. Wcześniej pracowała m.in. dla wydawnictw Edipresse oraz Infor. Doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała również w Johnston & Associates (Washington, DC). Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz CSR.

Realizowane przez nią kampanie zostały wielokrotnie nagrodzone w międzynarodowych konkursach public relations. W maju 2011 roku program komunikacji na Facebooku zrealizowany na rzecz Liberty Direct został nagrodzony SABRE Award. W 2010 roku kampania promująca ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych otrzymała IPRA Golden World Award. W 2009 roku kampania „Taksówka z fotelikiem” zrealizowana na rzecz Liberty Direct została nagrodzona IPRA Golden World Award, a rok wcześniej akcja „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” przeprowadzona dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji otrzymała nagrody Stevies International Business Award oraz IPRA Golden World Award.

Z wykształcenia jest prawnikiem – absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin