Joanna Rodak

Od kwietnia 2011 roku group account manager w agencji Ostryga. Odpowiedzialna za rozwój obsługi klienta, zarządzanie zespołem i prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Wcześniej pracowała dla MEC Interaction jako social media manager.

Z branżą interaktywną jest związana od 2007 roku -  rozpoczęła wówczas karierę w agencji Heurece, w której jako community manager zajmowała się tworzeniem strategii, planowaniem oraz koordynacją kampanii WoMM i projektów w mediach spolecznościowych. Z końcem 2009 objęła stanowisko kierownika studia monitoringu i amplifyingu internetowego (SMAI) w Harder&Harder.

W swoim dorobku ma projekty m.in. dla Mercedesa, Colgate Palmolive, LG, LOT-u, Orbis Travel, Vichy, Pharma Nord, Ikea czy Nutricia. Ukończyła filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin