Justyna Pałys

Współzałożycielka agencji aj efektywna komunikacja. Zajmuje się strategiami marketingowymi i public relations, media relations, e-PR i e-marketingiem, komunikacją wewnętrzną i obsługą wydarzeń specjalnych.

Wcześniej była accountem w Laboratorium Komunikacji (2010-2011). Odpowiadała wówczas za koordynację działań w ramach kampanii „Mama się zna” dla marki Fisher-Price firmy Mattel, kompleksową obsługę kampanii „EKoszyk” prowadzonej na zlecenie Ministerstwa Środowiska oraz za wsparcie przy obsłudze bieżących projektów agencji (m.in. TUiR Warta). Pracowała również w Marketing & Communications Consultants (2007-2010) i w Media Ekspert (jako asystentka koordynatora projektu).  Uczestniczyła w produkcji programu „Europa da się lubić”, była współpracownikiem Radia BIS.

Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim, specjalność: marketing medialny i public relations.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin