Katarzyna Wojniak

Do lipca 2012 roku dyrektor pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Banku (od maja 2011 roku). Nadzorowała prace departamentu komunikacji marketingowej linii biznesowych oraz departamentu wsparcia marki, w tym zespołu public relations.

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu bankowym. Pracę rozpoczynała jeszcze w BIG Banku GDAŃSKIM, a następnie przez wiele lat kierowała marketingiem w Fortis Banku Polska. Najpierw, od 2003 w Departamencie Strategii Marketingowej, gdzie zarządzała działaniami marketingowymi wprowadzając na rynek nowe produkty i usługi bankowe dla klientów indywidualnych (w tym czasie w ofercie banku pojawiły się m.in. pierwsze w Polsce zagraniczne fundusze inwestycyjne). Następnie wraz z rozwojem Fortis Banku Polska stworzyła od podstaw Departament Promocji i Komunikacji Marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa Komunikacji Marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku. Przygotowywała wówczas strategię marketingową dla połączonych banków, a następnie wprowadzała na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 r. Obecnie pracuje nad działaniami komunikacyjnymi pod docelową już marką banku: BNP Paribas.

Rozpoczynała swoją karierę zawodową w Ernst&Young. Ukończyła Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin