Magdalena Tokaj

Obecne stanowisko:

kierownik ds. rozwoju badań

Socjolog cyfrowy, kierownik ds. rozwoju badań IMM, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Association of Internet Researchers. W badaniach mediów od 15 lat, w analizach mediów na potrzeby Public Relations – od ponad dekady. Prowadziła projekty badawcze z zakresu analiz wizerunku i efektów PR w mediach dla m.in. Coca-Cola, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin. Specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uczelniach z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Jest autorką artykułów naukowych i opracowań w mediach branżowych oraz współautorką książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”.

Doktoryzuje się w zakresie prosumpcji i big data society. Od Uniwersytetu Warszawskiego przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie po Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej – konsekwentnie w socjologii, komunikacji i mediach.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin