Marcin Andrzejczyk

Od sierpnia 2008 brand manager w Liberty Direct. Do jego obowiązków należy współtworzenie i wdrażanie strategii marki oraz tworzenie kampanii reklamowych, a także zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją marketingową.

Doświadczenie z zakresu zarządzania wizerunkiem marki zdobywał między innymi w firmach Hakle-Kimberly oraz Carlsberg Polska. Przed objęciem stanowiska w Liberty Direct był Zastępcą Dyrektora ds. Marketingu w firmie Ambra, gdzie kierował pracami zespołu managerów odpowiedzialnych za poszczególne marki i trade marketing. Opracowywał i nadzorował realizację strategii marketingowej dla całego portfela marek spółki, m.in. Dorato, CIN&CIN, Fresco, Piccolo.

Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jest żonaty, ma syna. Jego hobby to wszelakie aktywności górskie, jazz i dobre alkohole z całego świata.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin