Rzecznik prasowy Polskiego Związku Jeździeckiego od marca 2009 roku. Od grudnia 2007 odpowiada także za działania PR Związku, w tym za kontakty z mediami oraz wydawnictwa związane z PZJ. Zajmuje się również PR-em i marketingiem Związku Hodowców Koni.
Od 1997 roku współpracuje z hipiczną prasą branżową: Kon Polski, Konie i Rumaki, Świat Koni, Hodowca i Jeździec, którego jest redaktorem naczelnym. W zakresie PR-u współpracował przy wielu projektach związanych z tematyką jeździecką m.in. dla Muzeum Łowiectwa i Jeździectwa
W 1999r. ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Tam też w 2002r. uzyskał stopień doktora ze specjalnością historia mediów wiedza o mediach. Wykładał w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w W-wie. Jako członek kolegium redakcyjnego kwartalnika Studia Medioznawcze, publikował nt. reklamy internetowej, procesu cyfryzacji w mediach i e-biznesu, języka mediów oraz recenzował książki z zakresu rynku mediów. Współpracował także z tygodnikiem Media&Marketing Polska, magazynami Film, Kino, portalami Wirtualne Media, Gildia Literatury, z Komitetem Badań Naukowych na rzecz miesięcznego Przeglądu Eureka oraz dziennikami Życie Warszawy, Rzeczpospolita, Przegląd Sportowyczy miesięcznikiem Magazyn Olimpijski.
Absolwent London School of Public Relations.


