Rafał Skwiot

Rzecznik prasowy w firmie FS File Solutions, która jest operatorem serwisu Chomikuj.pl.

Poprzednio pełnomocnik zarządu ds. komunikacji w Spółce Nasza Klasa. Odpowiada za strategię komunikacyjną i wsparcie dla projektów zintegrowanej komunikacji marketingowej dla portalu nk.pl i jego subbrandów (m.in. Research.NK). Wcześniej, w tej samej Spółce na stanowiskach PR managera i pełnomocnika zarządu ds. marketingu i PR, realizował projekty komunikacyjne i marketingowe w obszarze B2B i B2C.

Z branżą public relations jest związany od ponad 6 lat. Doświadczenie zdobywał w agencjach PR. Najpierw jako specjalista ds. PR, a później PR manager w Promedia, w której obsługiwał m.in. klientów z branży odzieżowej: Triumph International Polska, Digel Polska, Amann Group. Prowadził także polską edycję międzynarodowego konkursu “Show me your sloggi”, budującą społeczność internetową marki Sloggi. W agencji Raczkiewicz Chenczke Consultants, jako PR consultant, prowadził działania PR produktowego i korporacyjnego m.in. dla telekomu, klientów z branży e-commerce, a także tzw. marek wrażliwych. Odpowiadał również za kampanie CSR i PR regionów. Prowadzone przez niego projekty dwukrotnie zostały wyróżnione w konkursie Złote Spinacze (projekt “Żubr budzi Podlasie” realizowany dla Kompanii Piwowarskiej). Jest także laureatem ogólnopolskiego konkursu “CSR. Case study”, za najlepszą strategię CSR dla funduszu inwestycyjnego.

Jego zainteresowania skupiają się wokół zagadnień związanych z wykorzystaniem w PR nowych mediów, e-generacją i cyberrodzicielstwem, a także społeczną przestrzenią internetu. Jako prelegent uczestniczy w konferencjach poruszających tematykę social media i społeczności internetowych (dotychczas m.in. PR Forum 2012, EastCamp Białystok, Now! Go online, Social Media Day). Jest absolwentem filozofii i politologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, a także Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim i przy Polskiej Akademii Nauk. Po godzinach autor bloga o sztuce i kulturze popularnej, który wykorzystuje jako inspirację do przygotowywanej pracy doktorskiej z zakresu estetyki.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin