.

 

Ambasadorzy marek: Kayah i Mery Spolsky dla Avonu

dodano: 
03.03.2021
komentarzy: 
0

Wokalistki Kayah i Mery Spolsky zostały ambasadorkami kampanii „Niech Cię usłyszą!", przygotowanej przez markę Avon. Akcja jest częścią globalnej strategii firmy „Watch Me Now”, a jej celem jest „oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że opowiadane historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania”.

Dzięki uruchomieniu specjalnej strony marka wesprze także finansowo kampanie społeczne na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa kobiet. Czytamy, że ambasadorki zachęcają „do życiowej odwagi i dzielenia się swoimi historiami razem z Avon”.

„W ramach naszej kampanii chcemy pokazać kobietom, że mają one w sobie na tyle siły, by walczyć o siebie, o swoje potrzeby, a także mówić głośno o tym, co myślą, o czym marzą i czego oczekują od życia” – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska. „Jak pokazują wyniki naszego badania, aż 72 proc. kobiet chętnie opowiada o swoich przeżyciach i nie ma przed tym oporów. Głos każdej z nas jest ważny, a teraz może dodatkowo wesprzeć ważny cel, jakim jest wsparcie przez Avon prokobiecych kampanii społecznych” – dodaje.

W ramach współpracy z marką ambasadorki wzięły udział w sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu Avon 3/2021, który pojawił się 1 marca 2021 roku. Dodatkowo wokalistki będą mówiły o działaniach kampanii w swoich kanałach social media. Sama akcja obejmuje też m.in. współpracę z mediami, powstały również specjalne spoty reklamowe.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za współpracę z influencerami odpowiada agencja Labcon, za zakup mediów – agencja mediowa Starcom, za aktywację w social mediach – marka Avon, a działaniami PR zajmuje się agencja Garden of Words.

(kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin