.

 

Answear.LAB z akcją „Dajemy słowo: siostrzeństwo”

dodano: 
23.02.2024
komentarzy: 
0

W lutym 2024 roku modowa marka Answear.LAB rozpoczęła akcję „Dajemy słowo: siostrzeństwo”. 

Celami inicjatywy są popularyzowanie idei silnej relacji między kobietami oraz wpisanie wyrazu „siostrzeństwo” do słowników współczesnej polszczyzny. 

Answear.LAB zleciło firmie PSMM analizę weryfikującą popularność słowa „siostrzeństwo”. Badanie wykazało, że termin ten pojawił się 6204 razy w mediach zarówno tradycyjnych, jak i społecznościowych.

„W słownikach polszczyzny znajdziemy »braterstwo«, które odnosi się także do kobiet, ale naszym zdaniem w dzisiejszych czasach, kiedy kobiety wciąż zabiegają o należne im miejsce – w historii, kulturze, życiu zawodowym i publicznym –  nie jest to już wystarczające. Uznałyśmy, że warto upomnieć się o siostrzeństwo” – mówi Agnieszka Pruchnik, Brand Director w Answear.LAB. 

Co więcej, marka rozpoczęła współpracę z twórcami, którzy opowiedzą lub już opowiedzieli o siostrzeństwie w różnych formach twórczych. W akcję zaangażowały się m.in. kulturoznawczyni i pisarka Sylwia Chutnik, autorka bestsellera „Chłopki” Joanna Kuciel-Frydryszak czy autorka książki „Ciałaczki. Kobiety, które wcielają feminizm” Karolina Sulej. Teksty autorek można przeczytać na blogu marki. 

W ramach akcji Answear.LAB realizuje internetowy sondaż dotyczący siostrzeństwa, w którym biorą udział konsumenci marki. Firma zapowiada także przedstawienie limitowanej kolekcji oraz planuje kolejne wydarzenia związane z inicjatywą. (an)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin