.

 

Kolejna agencja pracuje dla GlaxoSmithKline

dodano: 
16.09.2010
komentarzy: 
0

GlaxoSmithKline wybrała, w drodze trzyetapowego przetargu, agencję, która zajmie się PR produktowym dla wytwarzanych przez firmę szczepionek. Agencja ma prowadzić działania public relations dla produktów szczepionkowych przeciwko wirusowi HPV, zakażeniom rotawirusowym i pneumokokowym  oraz dla szczepionek skojarzonych.

Wybrana Vision Group odpowiada za relacje z mediami, public affairs i e-PR. Umowa obejmuje również strategiczne i bieżące doradztwo komunikacyjne oraz wsparcie marketingowe. Przedmiotem umowy jest także koordynacja organizacji eventów, spotkań i konferencji prasowych. Umowa między firmami została zawarta na 12 miesięcy.

Za realizację projektu odpowiada 5-osobowy zespół konsultantów agencji. Wcześniej dla szczepionek GSK pracowała agencja ComPress. (kk)

W tym tygodniu pisaliśmy już o tym, że firma zatrudniła agencję Multi Communications, do obsługi korporacyjnej. Aktualnie z GSK współpracują 4 agencje: Vision Group, Multi Communications, ComPress oraz Feedback Hill&Knowlton.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin