.

LinkedIn wprowadza Business Managera

dodano: 
21.07.2022
komentarzy: 
0

21 lipca 2022 Linkedin wprowadził Business Managera w wersji beta.

Jak czytamy na linkedin.com, jest to „platforma, która ułatwia organizacjom zarządzanie kontami reklamowymi, stronami i firmami, z którymi współpracują”. Ma to zaoszczędzić czas, jaki właściciele kont marketingowych poświęcają na sprawy administracyjne.

„Dzięki Business Menagerowi można uprościć swoje doświadczenie marketingowe na LinkedInie, połączyć wszystkie konta reklamowe, strony i dopasowane grupy odbiorców na jednym pulpicie nawigacyjnym, aby monitorować je z jednego miejsca” – informuje źródło. 

Źródło: linkedin.com

„Po przejściu do Business Managera można kontynuować reklamowanie i angażowanie odbiorców w normalny sposób. Nie trzeba ponownie tworzyć kont reklamowych, stron ani kampanii. Nie wpłynie to również na rozliczenia firmy i inne ustawienia kont reklamowych” – dodaje. 

Funkcje platformy, które są jeszcze testowane, to m.in. pulpit, ułatwiający szybkie wyświetlanie, filtrowanie i pobieranie faktur oraz aktywności rozliczeniowej na wszystkich kontach reklamowych w celu monitorowania wydatków marketingowych w serwisie LinkedIn. (zd)

Źródło: linkedin.com

Źródło:

linkedin.com, Linkedin Business Manager makes it easy to market across your ad accounts and pages, 21.07.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin